АРТ-терапія для дітей

АРТ-терапія для дітейАРТ-терапія для дітей

  • розкриття творчого потенціалу дитини, розвиток її фантазії та креативності;
  • розвиток нестандартного підходу до життєвих питань та ситуацій, сприяє більш легкій адаптації до нових життєвих умов;
  • можливість розкритися в своєму унікальному самовираженні;
  • підвищення самооцінки та впевненості в собі.

За допомогою такої терапії можна виявити несвідомі страхи дитини та легко впоратися з ними, подивитися на життєву ситуацію з нового незвичайного боку, побачити її в новому ракурсі та знайти нестандартні рішення. Можливість прожити та пережити свої негативні емоції (злість, гнів, образу) на папері, і не йти з цим далі по життю. Сприяє розвитку мислення, мовлення, посидючості, дрібної моторики, готує руку до письма. На заняттях весело, немає нудьги та монотонності. Діти, що йдуть в дитячий сад, легко адаптуються в дитячому колективі. У першокласників легко проходить адаптаційний період, зникають страх та напруга.

Головні складові в арт-вихованні дитини:
– особистий простір,
– свобода самореалізації,
– свобода вибору,
– та свобода робити помилки.

Завдання занять – показати та пояснити дитині цей світ за допомогою арт-терапії.

АРТ-терапія для дітей колаж

Тривалість 45 хвилин проводяться 1 раз на тиждень (понеділок: о 17:00 для 5-6 років та 18:00 для 7-9 років) або індивідуально (залежно від складності запиту).

Заняття з арт-терапії для дітей допоможуть вашій дитині підвищити самооцінку, розслабитися та реалізувати свої творчі здібності.

Літня школа арт-терапії

Цей курс створений як прекрасна можливість наповнити канікули або відпустку новими знаннями та яскравим творчим досвідом! Простір семінару – неординарна дійсність, де все трохи радісніше, яскравіше та сміливіше, ніж раніше. Це той світ, з якого ви повертаєтеся новим, наповненим, натхненним та впевненим у реалізації своєї мрії!

Хто веде заняття:

Арт-терапевт, психолог, психоаналітик Світлана Весніна

АРТ-терапія ЗАПИСАТИСЯ:
за моб. тел.: 096-27-23-846, 093-74-35-699, 066-87-26-409
e-mail: vesninagroup@gmail.com

Додаткова інформація


Техніка «Мандала» для дітей.

Картинки по запросу техника мандала для детейНавчити дітей зосереджуватися, заспокоюватися можна за допомогою розмальовки мандал. Мандала – це малювання візерунків в колі. Творча робота з мандалою через її концентричну структуру привносить необхідну енергію у внутрішній світ людини для відновлення рівноваги та спокою, щоб вона відчувала себе такою ж «круглою» та цілісною, як мандала.

Арт-терапевтичні можливості застосування техніки «Мандала» для дитини – це зняття проявів нестабільності настрою та тривоги.

Мандала (Mandala) – в перекладі з санскриту «коло» або «центр». Коло – символ мандали як універсальної моделі всесвіту, що задає особливий вселенський ритм, розглядається в ряді сучасних теорій та використовується в медицині (психотерапії – Карл Юнг), психології, мистецтві та мистецтвознавстві. Люди інтуїтивно навчилися заспокоювати свій розум та душу за допомогою зображень в колі, використовуючи їх як спосіб знову зблизитися з природою. Помічено, що, коли рука обводить або малює подібні візерунки в колі, людина зосереджується, заспокоюється.

Мандала має прикладне значення, виступаючи як природний помічник у розвитку та вихованні дитини, допомагаючи їй стати посидючою, зосередженою, – розвиває увагу та спостережливість, в моменти гіперактивності допомагає заспокоїтися, розслабитися, повертаючи спокій та рівновагу. Одноманітні дії рук заспокоюють та вимагають концентрації уваги, тим самим знімають внутрішнє напруження.

Так, в психокорекційній та розвивальній роботі з дітьми техніку «Мандала» можна застосовувати:

• з метою корекції емоційного стану, нормалізації поведінки (розфарбовування готових мандал-розмальовок);
• з метою діагностики актуального настрою (розфарбовування білого кола);
• з метою вивчення групових взаємин (створення колективної композиції «Шматок пирога»);
• з метою діагностики та корекції конкретної проблеми (розфарбувати коло, яке символізує сад, сім’ю та ін.).

А також –

• розвиток творчого потенціалу;
• зняття внутрішньої напруги (релаксація);
• розвиток дрібної моторики рук;
• виховання акуратності, розвиток комунікабельності.

Час роботи з однією мандалою приблизно 20-30 хвилин.

Обов’язково виконуються в роботі з технікою «Мандала» кілька правил:

1. Розмальовування мандали має приносити радість. Дитина повинна працювати без примусу.

2. Розфарбовування мандали має сенс, якщо дитина обрала мандалу сама. Не можна нав’язувати дитині вибір мандали. Вона повинна це зробити самостійно.

3. Розмальовування мандали вимагає високої концентрації уваги. Дитині необхідно позитивне підкріплення з боку дорослого.

4. При розфарбовуванні мандали можна давати установку на колір. Дитина повинна робити вибір самостійно. Адже тільки вона вирішує, який колір потрібний в даний момент.

5. В ідеалі, мандала повинна розмальовуватися від зовнішнього краю до середини (для дорослих та підлітків). Маленькі діти прикрашають від середини до краю.

6. Під час роботи не можна давати поради, як правильно працювати з мандалою. Дитина повинна діяти по інтуїції.

7. Треба уникати коментарів з приводу роботи та результату в присутності дитини, це негативно впливає на творчість, втрачається почуття розслаблення.

В кінці роботи за бажанням дитини можна:

• придумати їй назву,
• підібрати для неї фон.

Кольори, які вибирають діти для малювання мандали, розкривають багато інформації. Після завершення малювання можна скористатися інтерпретацією кольору Люшера. Якщо сумно, колірна гамма буде однією, а якщо весело – зовсім іншою.

Мандали підвищують концентрацію уваги у дітей. Досвід показав, що дуже нервові діти заспокоюються, малюючи мандали. А діти, які пасивні та апатичні, під час творчої роботи отримують заряд енергії, яка стимулює їх та робить веселими. Розглядаючи та розфарбовуючи мандалу, діти внутрішньо заспокоюються, зосереджуються та “заряджаються” позитивною енергією.

Стан дитини змінюється навіть в рамках одного заняття. На початку заняття її колірна гамма може бути тривожною та знервованою, лінії – різкими та рваними, потім все поступово заспокоюється та гармонізується. Застосування техніки «Мандала»-терапії дає хороший результат. У більшості дітей відбувається швидке зняття емоційної напруженості, складаються більш відкриті, довірчі, доброзичливі відносини з іншими дітьми. Діти стають більш посидющими, зосередженими, спостережливими. І найголовніше, результатами задоволені БАТЬКИ!!!

Весніна С. В. – арт-терапевт, логопед-психолог

ЗАНЯТТЯ АРТ-терапія для дітей ЗАПИСАТИСЯ:

за моб. тел.: 096-27-23-846, 093-74-35-699, 066-87-26-409

price

comments powered by HyperComments