Логопед для школярів

Найчастіше батьки не помічають мовні порушення в дошкільному віці й вже вчитель наполегливо радить звернутися до логопеда!

Чому так відбувається? Здається дитина всі звуки вимовляє, а в школі виникла проблема при письмі, при читанні.

Спостерігаються заміни букв, порушення складової структури слова, дзеркальне спотворення письма та ін.

Логопед для школярівЯкщо батьки помітили такі помилки – зверніться до логопеда для школярів Харків Весніна С. В.!

Ми обстежимо мову школяра, рівень читання та письма, визначимо діагноз та почнемо корекцію.

Пропонуємо заняття в постійному режимі: 2 рази на тиждень.
Зручний графік роботи з 9.00 до 21.00, крім неділі.


Тест для батьків.

Чи готова ваша дитина до письма?

1. При малюванні ручкою Ви помічаєте, що дитина: тримає її незвичним чином, кисть напружена або тремтить, ручка постійно вислизає;
2. Малюнки Вашої дитини відрізняються наявністю тремтячих, переривчастих ліній, недбалістю;
3. У рухливих іграх про Вашу дитину можна сказати так: постійно плутається, абсолютно незграбна, не спритна;
4. Як Ваш малюк відноситься до пропозиції помалювати? З небажанням, із заявою: «у мене не вийде», категорично відмовляється;
5. Ваша дитина, граючи в школу, копіює: літери та предмети відповідно до запропонованого зразком з безліччю помилок, або зовсім нерозбірливо;
6. Ви вважаєте, що Ваша дитина: розсіяна, але намагається бути акуратною, неуважною та нетерплячою, постійно збивається, порушує правила;
7. Працюючи з ножицями та папером, Ваша дитина робить: примітивні та дуже неакуратні вироби, найелементарніші речі за допомогою дорослих;
8. При написанні букв Ваша дитина перевертає їх у зворотний бік?

Тоді зверніться за допомогою до логопеда!


Поширені помилки на письмі.

Поширені помилки на письмі Поширені помилки на письмі Поширені помилки на письмі

Які вони бувають, чому відбуваються та як з ними боротися?

Статистика показує, що у 5-8% школярів присутні логопедичні помилки на письмі (дисграфія – вторинні прояви мовного порушення). Якщо не працювати над дисграфією з дітьми молодшого шкільного віку, то у старшокласників залишаються ці стійкі, специфічні помилки на письмі, читанні, математиці. Тому ця проблема, що не вирішена в дитинстві, супроводжує людину все життя.

Важливо враховувати, що дисграфію значно легше попередити, ніж усунути. Якщо ви помітили, що ваша дитина не всі звуки вимовляє правильно, у неї є проблеми з пам’яттю та увагою, через двомовності дома він неправильно вимовляє слова, пише лівою рукою або психологічно не готовий йти до школи, то вам необхідно звернутися за консультацією до фахівця.

Діти, які страждають дисграфією, потребують спеціальної логопедичної допомоги та роботи з психологом.


Поширені види дисграфії:

  • Якщо у дитини неправильна вимова, то вона буде писати так, як вимовляє. Спираючись в процесі промовляння на неправильну вимову звуків, дитина відображає свою дефективну вимову на письмі. Значить до тих пір, поки не буде виправлено звуковимову, займатися корекцією письма з опором на обговорювання не можна.
  • Якщо в усному мовленні дитина вимовляє всі звуки правильно, але фонематичний слух у неї не сформований, то вона може замінювати літери відповідно фонематичним близьким звукам. Найчастіше замінюються літери, які позначають такі звуки: (б-п, д-т та ін.); свистячі та шиплячі (з-ж, з-ж та ін.); африкати та компоненти, що входять до їх складу (ч-ть, ч-щ, ц-т та ін.). Дитина може неправильно позначати м’якість приголосних на письмі внаслідок порушення диференціації твердих та м’яких приголосних (“писмо”, “луди”, “лижать” та ін.).
  • Якщо у дитини порушений мовний аналіз та синтез, то вона не зможе ділити припущення на слова та буде писати їх разом, особливо це стосується прийменників (йде дощ – “йдедощ”, на столі – “настолі” та ін.), або окремо (наступила – “на ступила”). Дитина може спотворювати звуко-буквену структуру слова: пропускати приголосні при збігу (стілець – “тілець”), пропускати голосні (машина – “мшина”), переставляти букви (вікно – “вкіно”), додавати букви (скакали – “сакакали” ), пропускати, додавати, переставляти склади (смуга – “сма”, камиш – “миш”).
  • Дитина може писати аграматично, тобто всупереч правилам граматики. Аграматизми на письмі зазначаються на рівні слова, словосполучення, речення та тексту. Ці аграматизми проявляються тоді, коли школяр, вже опанував грамотою, приступає до вивчення граматичних правил, та виявляються в невмінні узгоджувати слова між собою (“багато деревів”, “діти біжить”, “около ним” та ін.).
  • Якщо у дитини порушений зоровий аналіз та синтез, то вона не вловлює тонких відмінностей між буквами та неправильно відображає їх на письмі. Найчастіше замінюються графічні подібні рукописні літери: складаються з дзеркальних елементів (п-т, в-д, т-ш та ін.), дзеркальне написання букв (е – “9”), пропуски елементів, зайві або неправильно розташовані елементи (ле – “ли”, х – “сс”).

Звертайтеся та ми допоможемо!

Додаткова інформація

Поставити свої запитання та отримати консультацію Ви можете, звернувшись
за моб. тел.: 096-27-23-846, 093-74-35-699, 066-87-26-409
Skype: vesnina_s_v
e-mail: vesninagroup@gmail.com

Запис обов’язковий!!!


ЛОГОПЕДИЧНИЙ СЛОВНИК

ДИСАГРАФІЯ – порушення процесу письма, при якому спостерігаються стійкі та повторювані помилки: спотворення та заміни букв, спотворення звуко-складової структури слова, порушення неподільності написання окремих слів у реченні, аграматизми на письмі.

ДИСЛЕКСІЯ – порушення процесу читання, що виявляється в повторюваних помилках стійкого характеру.

АКУСТИЧНА – проявляється в замінах букв, відповідних фонетично близьким звукам.

АРТИКУЛЯТОРНО-АКУСТИЧНА – відображення неправильного сприйняття та вимови звуків на письмі, опір на неправильне промовляння.

ОПТИЧНА – недорозвинення зорового гнозису, аналізу, синтезу, просторових уявлень та проявляється в замінах й викривленні букв на письмі. До оптичної дисграфії відносять: дзеркальне письмо; вербальну дисграфію, в основі якої ізольовані букви вимовляються правильно, а при написанні слова мають місце перекручення, заміни букв оптичного характеру…

ВИДИ ДИСЛЕКСІЇ:

АГРАМАТИЧНА – недорозвинення граматичної будови мови.

ФОНЕМАТИЧНА – пов’язана з недорозвиненням звуко-літерного аналізу.

ОПТИЧНА – проявляється в труднощах засвоєння та в зміщеннях подібних графічно букв. До оптичної дислексії відносять: дзеркальне читання; вербальну дислексію, яка проявляється в порушеннях при читанні слів.

МНЕСТИЧНА – яка проявляється в труднощах засвоєння всіх букв, в їх недиференційованих замінах.

СЕМАНТИЧНА – яка проявляється в порушенні розуміння прочитаних слів, речення, тексту при технічно правильному читанні.

Подайте заявку на консультацію та логопед Харків, зв’яжеться з Вами.

e-mail: vesninagroup@gmail.com
к. тел.: 096-27-23-846, 093-74-35-699, 066-87-26-409

price

Відгук на логопеда

comments powered by HyperComments