Логоритміка

Логопедична ритміка
в центрі «The Vesnina Group»

Логопедична ритміка

Запрошуємо дітей від 3 до 6 років на групові розвивальні та музичні заняття – логопедичну ритміку «МОВА. МУЗИКА. СПОРТ».

Заняття по нашій програмі дозволяють дитині в цікавій ігровій формі увійти в світ музики, розвивають розумові та фізичні здібності, сприяють соціальній адаптації дитини.

В програмі:

  • Логоритмікарухливі ігри,
  • ритміка,
  • дихальна гімнастика,
  • пальчикові та мовні ігри,
  • розвиток мови та голосу,
  • вправи на розвиток великої та дрібної моторики,
  • знайомство з буквами,
  • рахунок,
  • монтессорі,
  • розвиток слуху,
  • розучування пісень та віршів,
  • малювання.

Відвідування занять та регулярна робота на дому допоможуть дитині подолати мовні труднощі, стимулюють інтерес до навчання та допомагають м’яко адаптуватися до вступу в школу та в цілому оздоровити організм.

Заняття проводяться 2 рази на тиждень,
по 40-60 хв. в залежності від віку:

середа в 16-00, 17-00, 18-00; 
субота в 10-00, 11-00, 12-00.

Навіщо це треба?

Логопедична ритмікаМова – це дуже складний процес, що вимагає скоординованої роботи дихання, ротової порожнини, нервової системи та органів сприйняття: коли хоча б одна зі складових дає збій, розвалюється, як правило, весь механізм. Завдання логоритміки – зробити так, щоб все працювало злагоджено та без збоїв.

Логоритміка – це форма активної терапії, подолання мовного та супутніх порушень шляхом розвитку та корекції немовних та мовних психічних функцій та найголовніше, адаптація маленької людини до умов зовнішнього та внутрішнього середовища.

ЛогоритмікаКрім того, логопедична ритміка відмінно розвиває моторику (загальну та тонку), координацію рухів та мовне дихання й сприяє нормалізації м’язового тонусу. Заняття з логоритміки тренують пам’ять, увагу та сприйняття (особливо слухове) та вельми благотворно впливають на фізичний стан малюка, допомагаючи йому сформувати правильні рухові навички. А останнім часом фахівці звернули увагу на те, що логопедична ритміка дуже добре «працює» з психоемоційним станом дітей: непосидючих та збуджуваних малюків вона заспокоює, а повільних та замислених, навпаки, підстьобує.

Завдання:

  • розвиток слухової уваги та рухової пам’яті,
  • досконалення загальної та дрібної моторики,
  • виробіток чітких, координованих рухів у взаємозв’язку з мовою,
  • розвиток мелодико-інтонаційних та просодичних компонентів.

Навчити дитину думати, мислити, міркувати!
Вважати, думати, винаходити!
Це наша мета!

Для дітей передбачені такі ТЕМИ:

  • Бесіди (про погоду, птахів, людину та ін.)
  • Рахунок, геометричні тіла, фігури
  • Дихальні вправи
  • Завдання на логіку
  • Фізкульт-розминки на зміцнення постави, розвиток вестибулярного апарату
  • Мовні вправи на координацію слова з рухом
  • Навички публічних виступів (вірші)
  • Програвання казок
  • Вивчення алфавіту, читання
  • Творчість (аплікація, малювання, ліплення та багато ін.)
  • Знайомство з музичними творами (розучування дитячих пісень)

Записатися!

comments powered by HyperComments