Запам’ятовуємо цифри граючи

Запам’ятовуємо цифри граючи

Запам'ятовуємо цифри граючиДитина плутає цифри між собою або з буквами? Не може співвіднести графічний образ цифри та кількість предметів? Запам’ятовує лише деякі з них? Пропонуємо кілька активностей, які допоможуть виправити становище.

  • Виготовляємо з різних матеріалів (паперу, тканини, картону) цифри та просимо дитину назвати ті, що вона знає.
  • Беремо набір цифр у вигляді об’ємних фігур (наприклад, формочок), шорстких вирізок, наклеєних на гладкий папір та інших варіантів – головне, щоб цифру можна було дізнатися на дотик. Попросіть дитину закрити очі та, помацавши цифру, визначити її.
  • Надайте дитині різноманітний матеріал – палички, кубики, мозаїку, пластилін, папір та ін. – та попросіть викласти, вирізати, виліпити ту чи іншу цифру.
  • Обзаведіться трафаретами цифр або намалюйте їх контури самі. Запропонуйте дитині розфарбувати або заштрихувати “нутрощі” цифр.
  • Дивлячись на предмети, зображені на картинках або в реальній дійсності, потрібно визначити, на які цифри вони схожі. Наприклад, олівці – на одиницю, гачок від вішалки – на двійку, бублик – на нуль та ін.
  • Намалюйте цифру в повітрі та попросіть дитину вгадати її. Потім помінятися ролями.
  • Намалюйте цифру та попросіть дитину, домалювавши її, перетворити в чоловічка, тварину або іншу цікаву фігурку.
  • Показуйте дитині ту чи іншу цифру та просіть її намалювати стільки предметів, скільки вона позначає. Інший варіант – виконати той чи інший рух (стрибок, присідання) стільки разів, скільки показує цифра.
  • Беремо дві “колоди” карток – в одній – різні цифри, в іншій – різну кількість предметів. Дитина бере по картці з кожної колоди та визначає, чи відповідає цифра на одній картці кількості предметів на інший.
  • На аркуші паперу зображені цифри, що відрізняються кольором, розміром, формою. Цифри повторюються, але одна й та ж може бути в декількох кольорових та фірмових варіантах. Дитина повинна знайти однакові по суті цифри.
  • Ви показуєте дитині цифру, а вона визначає, яка їй передує, яка наступна.
  • Дитині пропонується описати цифру. Наприклад: ця цифра складається з палички, зліва вгорі у неї є невеликий хвостик; ця цифра схожа на лебедя та ін.
  • На малюнку зображений ряд предметів або багатоповерховий будинок. Дитина нумерує поверхи або предмети по черзі, наклеюючи на кожен цифру.
  • На столі картки з цифрами перевернуті “догори ногами” або “вниз головою». Дитина повинна повернути цифру в правильне положення.
  • Дитині пропонується назвати та викласти з цифр свій номер телефону, будинку, квартири та ін.
  • Пропонується проста історія в картинках. Перемішайте картинки та запропонуйте дитині вибудувати логічну послідовність, пронумерувавши картинки цифрами.
comments powered by HyperComments